top of page

Regulamin

§ 1. Definicje

  1. Regulamin - niniejszy Regulamin, okreÅ›lajÄ…cy zasady zawierania umów sprzedaży na odlegÅ‚ość za poÅ›rednictwem Sklepu Internetowego, zasady wykonywania tych umów, prawa i obowiÄ…zki stron Umowy sprzedaży na odlegÅ‚ość oraz zasady postÄ™powania reklamacyjnego. W zakresie usÅ‚ug Å›wiadczonych drogÄ… elektronicznÄ… Regulamin jest odpowiednio regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o Å›wiadczeniu usÅ‚ug drogÄ… elektronicznÄ… i jest integralnym elementem Umowy.

  2. Klient - osoba fizyczna posiadajÄ…ca peÅ‚nÄ… zdolność do czynnoÅ›ci prawnych, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadajÄ…ca osobowoÅ›ci prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawnÄ…, która zawiera ze SprzedawcÄ… UmowÄ™ sprzedaży na odlegÅ‚ość.

  3. Konsument - osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

  4. PrzedsiÄ™biorca indywidualny - osoba fizyczna zawierajÄ…ca UmowÄ™ sprzedaży na odlegÅ‚ość bezpoÅ›rednio zwiÄ…zanÄ… z jej dziaÅ‚alnoÅ›ciÄ… gospodarczÄ…, gdy z treÅ›ci tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikajÄ…cego w szczególnoÅ›ci z przedmiotu wykonywanej przez niÄ… dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, udostÄ™pnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o DziaÅ‚alnoÅ›ci Gospodarczej.

  5. PrzedsiÄ™biorca - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebÄ™dÄ…ca osobom prawnÄ…, której ustawa przyznaje zdolność prawnÄ…, prowadzÄ…ca we wÅ‚asnym imieniu dziaÅ‚alność gospodarczÄ… lub zawodowÄ….

  6. Sprzedawca - firma GAM Studio Sp. z o.o. z siedzibÄ… przy ul. Przejazdowej 87, 05-205 Ostrówek, NIP:1251727645, REGON:521037310, KRS:0000947552, reprezentowana przez Grzegorza Borkowskiego.

  7. Sklep Internetowy - serwis internetowy prowadzony przez SprzedawcÄ™, dostÄ™pny pod adresami elektronicznymi: https://www.gamstudio.pl za poÅ›rednictwem, którego Klient może uzyskać informacje o Towarze i jego dostÄ™pnoÅ›ci oraz kupić Towar lub zlecić Å›wiadczenie usÅ‚ugi.

  8. Umowa sprzedaży na odległość - umowa sprzedaży Towaru/umowa dostarczenia Usługi cyfrowej lub Treści cyfrowej, zawierana za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

  9. Towar - rzecz ruchoma, którÄ… Klient może nabyć w Sklepie Internetowym.

  10. Usługa cyfrowa - usługa pozwalająca Konsumentowi na:

    1. wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej;

    2. wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostaÅ‚y przesÅ‚ane lub wytworzone przez Konsumenta lub innych użytkowników tej usÅ‚ugi;

    3. inne formy interakcji za pomocÄ… danych.

  11. Treść cyfrowa - dane wytworzone i dostarczone w postaci cyfrowej.

  12. Polityka prywatnoÅ›ci i cookies Sklepu Internetowego - dokument okreÅ›lajÄ…cy szczegóÅ‚owe zasady przetwarzania danych osobowych oraz stosowania cookies. 

  13. WysÅ‚anie zamówienia - zatwierdzenie zamówienia poprzez klikniÄ™cie przez Klienta przycisku "Zamawiam i pÅ‚acÄ™" traktowane jako zÅ‚ożenie przez Klienta wiążącego oÅ›wiadczenia woli zawarcia ze SprzedajÄ…cym Umowy sprzedaży na odlegÅ‚ość.

  14. Konto - zbiór danych przechowywanych w Sklepie Internetowym oraz w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy dotyczÄ…cy danego Klienta oraz skÅ‚adanych przez niego zamówieÅ„ i zawieranych Umów sprzedaży na odlegÅ‚ość, z wykorzystaniem którego Klient może skÅ‚adać zamówienia, a także w odpowiednim czasie - anulować lub edytować oraz zawierać Umowy Sprzedaży na odlegÅ‚ość.

 

§ 2. Postanowienia ogólne

  1. Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną:

    1. zawieranie Umów sprzedaży online - w zakresie Towarów, usÅ‚ug oraz treÅ›ci cyfrowych sprzedawanych poprzez Sklep Internetowy,

    2. przesyÅ‚anie wiadomoÅ›ci e-mail, w których Sprzedawca potwierdza otrzymanie zamówienia, ewentualne otrzymanie pÅ‚atnoÅ›ci, przyjÄ™cie zamówienia do realizacji.

  2. Korzystanie ze Sklepu Internetowego możliwe jest pod warunkiem speÅ‚niania przez system informatyczny, z którego korzysta Klient nastÄ™pujÄ…cych minimalnych wymagaÅ„ technicznych:

    1. przeglÄ…darki internetowe

    2. dowolny program od przeglÄ…dania plików w formacie PDF.

  3. Zamieszczone na stronach Sklepu Internetowego treÅ›ci, w tym opisy Towarów, usÅ‚ug oraz treÅ›ci cyfrowych i ceny stanowiÄ… zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego.

  4. Prezentowane na stronie zdjęcia lub grafiki Towaru, Usługi cyfrowej lub Treści cyfrowej, mają charakter poglądowy.

  5. Sprzedawca udostÄ™pnia niniejszy Regulamin za poÅ›rednictwem odsyÅ‚acza zamieszonego na stronie gÅ‚ównej przed zawarciem Umowy sprzedaży na odlegÅ‚ość, w jej trakcie oraz po zakoÅ„czeniu. KupujÄ…cy może go pobrać i sporzÄ…dzić jego wydruk.

  6. W celu zapewnienia bezpieczeÅ„stwa przekazu komunikatów i danych w zwiÄ…zku ze Å›wiadczonymi usÅ‚ugami, Sklep Internetowy podejmuje Å›rodki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia bezpieczeÅ„stwa Å›wiadczonych usÅ‚ug, w szczególnoÅ›ci Å›rodki sÅ‚użące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieupoważnione danych osobowych przesyÅ‚anych w Internecie.

 

§ 3. Zamówienia

  1. ZÅ‚ożenia zamówienia w Sklepie Internetowym można dokonać za poÅ›rednictwem opcji zakupu bez rejestracji, w którym to przypadku tworzone jest wewnÄ™trzne konto. WewnÄ™trzne konto jest utrzymywane do momentu usuniÄ™cia danych z systemu lub blokady Konta.

  2. Zakupu dokonuje siÄ™ poprzez wypeÅ‚nienie Elektronicznego formularza zamówienia dostÄ™pnego na stronach Sklepu Internetowego. Wybór zamawianych Towarów jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka. Elektroniczny formularz zamówienia okreÅ›la m.in. jakie Towary, po jakiej cenie i w jakich iloÅ›ciach Klient chce zamówić. Klient podejmuje odpowiednie kroki techniczne w oparciu o wyÅ›wietlane komunikaty.

  3. Po podaniu przez Klienta wszystkich niezbÄ™dnych danych, wyÅ›wietlone zostanie podsumowanie zÅ‚ożonego zamówienia. Podsumowanie zamówienia bÄ™dzie zawierać informacje dotyczÄ…ce: przedmiotu zamówienia, jednostkowej oraz Å‚Ä…cznej ceny zamawianych Towarów, w tym kosztów dostawy oraz innych jeżeli wystÄ™pujÄ…, wybranej metody pÅ‚atnoÅ›ci, wybranego sposobu dostawy, czasu i kosztów dostawy.

  4. Jeżeli przedmiotem umowy jest dostarczanie TreÅ›ci cyfrowych lub UsÅ‚ug cyfrowych, które nie sÄ… zapisane na noÅ›niku materialnym lub usÅ‚ug realizowanych drogÄ… elektronicznÄ… lub na odlegÅ‚ość - Konsument wyraża nastÄ™pujÄ…cÄ… zgodÄ™: "Wyrażam zgodÄ™ na dostarczenie treÅ›ci cyfrowych, które nie sÄ… zapisane na noÅ›niku materialnym lub na rozpoczÄ™cie Å›wiadczenia usÅ‚ugi przed upÅ‚ywem 14 dni od dnia zawarcia umowy i przyjmujÄ™ do wiadomoÅ›ci utratÄ™ prawa do odstÄ…pienia od umowy". 

  5. W celu zÅ‚ożenia Zamówienia konieczne jest podanie w Elektronicznym formularzu zamówienia danych osobowych oznaczonych jako obowiÄ…zkowe, dokonanie akceptacji treÅ›ci Regulaminu, wysÅ‚anie zamówienia poprzez naciÅ›niÄ™cie przycisku "Zamawiam i pÅ‚acÄ™".

    1. WysÅ‚anie przez Klienta Elektronicznego formularza zamówienia stanowi wiążące oÅ›wiadczenie woli zawarcia Umowy sprzedaży zawartej na odlegÅ‚ość, zgodnie z treÅ›ciÄ… niniejszego Regulaminu.

    2. UmowÄ™ sprzedaży na odlegÅ‚ość traktuje siÄ™ jako zawartÄ… w chwili przyjÄ™cia przez SprzedajÄ…cego Elektronicznego formularza zamówienia, czego potwierdzeniem jest wyÅ›wietlenie KupujÄ…cemu komunikatu potwierdzajÄ…cego przyjÄ™cie zamówienia i podanie jego numeru.

    3. Po zawarciu Umowy sprzedaży na odlegÅ‚ość, Klient otrzymuje w formie wiadomoÅ›ci e-mail potwierdzenie zÅ‚ożonego zamówienia.

    4. Do czasu rozpoczÄ™cia przez SprzedajÄ…cego realizacji zamówienia:​ â€‹Klient może anulować swoje zamówienie wybierajÄ…c opcjÄ™ „anuluj zamówienie” dostÄ™pnÄ… na stronie Elektronicznego formularza zamówienia.

  6. ZÅ‚ożenie zamówienia równoznaczne jest z akceptacjÄ… warunków Umowy, w tym regulaminu, polityki prywatnoÅ›ci oraz obowiÄ…zku zapÅ‚aty.

 

§ 4. PÅ‚atność​ i Dostawa

  1. PÅ‚atnoÅ›ci za towar, usÅ‚ugÄ™ oraz treÅ›ci cyfrowe można dokonać w sposób wybrany w momencie skÅ‚adania zamówienia na Elektronicznym formularzu zamówienia.

  2. Towar, usÅ‚uga lub treÅ›ci cyfrowe, dostarczone zostanÄ… drogÄ… elektronicznÄ…, na adres e-mail podany przy zamówieniu lub poprzez link dostÄ™pny po akceptacji pÅ‚atnoÅ›ci.

​

§ 5. ObowiÄ…zki ZamawiajÄ…cego​​​

  1. ZamawiajÄ…cemu zabrania siÄ™:

    1. Rozpowszechniania, zbywania lub ingerencji w integralną część Towaru, Usługi cyfrowej lub Treści cyfrowej​

    2. Kopiowania lub tworzenia produktu zbliżonego lub wzorowanego na zakupionym w celu dalszej sprzedaży lub promocji wÅ‚asnych podobnych produktów

    3. Utrwaleniu Towaru, UsÅ‚ugi cyfrowej lub TreÅ›ci cyfrowej niezgodnie z zawartÄ… umowÄ…

  2. ZamawiajÄ…cy ponosi odpowiedzialność w zwiÄ…zku z nieprzestrzeganiem warunków Umowy lub Regulaminu, oraz jest Å›wiadomy kar z tym zwiÄ…zanymi:

    1. W przypadku rozpowszechniania, zbywania lub ingerencji w integralnÄ… część Towaru, UsÅ‚ugi cyfrowej lub TreÅ›ci cyfrowej, zapÅ‚aci Sprzedawcy karÄ™ umownÄ… w wysokoÅ›ci 100000zÅ‚ (sto tysiÄ™cy zÅ‚otych) 

    2. W przypadku kopiowania lub tworzenia produktu zbliżonego lub wzorowanego na zakupionym w celu dalszej sprzedaży lub promocji wÅ‚asnych podobnych produktów, zapÅ‚aci Sprzedawcy karÄ™ umownÄ… w wysokoÅ›ci 100000zÅ‚ (sto tysiÄ™cy zÅ‚otych) 

    3. W przypadku utrwaleniu Towaru, UsÅ‚ugi cyfrowej lub TreÅ›ci cyfrowej niezgodnie z zawartÄ… umowÄ…, zapÅ‚aci Sprzedawcy karÄ™ umownÄ… w wysokoÅ›ci 100000zÅ‚ (sto tysiÄ™cy zÅ‚otych) 

  3. ZamawiajÄ…cy jest Å›wiadomy zamówienia i przydatnoÅ›ci Towaru, UsÅ‚ugi cyfrowej lub TreÅ›ci cyfrowej

 

§ 6. OdstÄ…pienie od umowy​​

  1. Strony nie przewidują możliwości odstąpienia od Umowy z wyłączeniem dalszych postanowień

  2. Konsument, który zawarÅ‚ UmowÄ™ sprzedaży na odlegÅ‚ość może w terminie 14 dni odstÄ…pić od niej bez podawania przyczyny. W przypadku odstÄ…pienia od Umowy sprzedaży zawartej na odlegÅ‚ość - umowÄ™ uważa siÄ™ za niezawartÄ….

  3. Bieg terminu do odstÄ…pienia od umowy rozpoczyna siÄ™:

    1. dla umowy w wykonaniu, której SprzedajÄ…cy wydaje rzecz, bÄ™dÄ…c zobowiÄ…zany do przeniesienia jej wÅ‚asnoÅ›ci - od objÄ™cia w posiadanie Towaru przez Konsumenta lub wskazanÄ… przez niego osobÄ™ trzeciÄ… innÄ… niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:

      1. obejmuje wiele rzeczy, które sÄ… dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objÄ™cia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części;

      2. polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy;

    2. dla pozostaÅ‚ych umów - od dnia zawarcia umowy.

  4. W przypadku odstÄ…pienia od umowy o dostarczanie TreÅ›ci cyfrowej lub UsÅ‚ugi cyfrowej Sprzedawca może uniemożliwić Konsumentowi dalsze korzystanie z TreÅ›ci cyfrowych lub UsÅ‚ugi cyfrowej, w szczególnoÅ›ci poprzez uniemożliwienie Konsumentowi dostÄ™pu do TreÅ›ci cyfrowych lub UsÅ‚ugi cyfrowej.

  5. W przypadku odstąpienia od Umowy o dostarczanie Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej Konsument zobowiązany jest zaprzestać korzystania z tej Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej.

  6. Prawo odstÄ…pienia od Umowy sprzedaży zawartej na odlegÅ‚ość nie przysÅ‚uguje w odniesieniu do umów wskazanych w art. 38 ustawy z dnia 30.05.2014 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 134) o prawach konsumenta, m.in. Umów:

    1. o Å›wiadczenie usÅ‚ug, za które Konsument jest zobowiÄ…zany do zapÅ‚aty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonaÅ‚ w peÅ‚ni usÅ‚ugÄ™ za wyraźnÄ… i uprzedniÄ… zgodÄ… Konsumenta, który zostaÅ‚ poinformowany przed rozpoczÄ™ciem Å›wiadczenia, że po speÅ‚nieniu Å›wiadczenia przez SprzedajÄ…cego utraci prawo do odstÄ…pienia od umowy i przyjÄ…Å‚ to do wiadomoÅ›ci.

    2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahaÅ„ na ryku finansowym, nad którymi przedsiÄ™biorca nie sprawuje kontroli, i które mogÄ… wystÄ…pić przed upÅ‚ywem terminu do odstÄ…pienia od umowy;

    3. których przedmiotem Å›wiadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana wedÅ‚ug specyfikacji Konsumenta lub sÅ‚użąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

    4. których przedmiotem Å›wiadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczÄ™towanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze wzglÄ™du na ochronÄ™ zdrowia lub ze wzglÄ™dów higienicznych, jeżeli opakowanie zostaÅ‚o otwarte po dostarczeniu;

    5. których przedmiotem Å›wiadczenia sÄ… nagrania dźwiÄ™kowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczÄ™towanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostaÅ‚o otwarte po dostarczeniu;

    6. o dostarczanie TreÅ›ci cyfrowych niedostarczanych na noÅ›niku materialnym, za które Konsument jest zobowiÄ…zany do zapÅ‚aty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczÄ…Å‚ Å›wiadczenie za wyraźnÄ… i uprzedniÄ… zgodÄ… Konsumenta, który zostaÅ‚ poinformowany przed rozpoczÄ™ciem Å›wiadczenia, że po speÅ‚nieniu Å›wiadczenia przez SprzedawcÄ™ utraci prawo do odstÄ…pienia od umowy i przyjÄ…Å‚ to do wiadomoÅ›ci;

    7. których przedmiotem jest rzecz ulegajÄ…ca szybkiemu zepsuciu lub majÄ…ca krótki termin przydatnoÅ›ci do użycia, oraz w której przedmiotem Å›wiadczenia sÄ… rzeczy, które po dostarczeniu, ze wzglÄ™du na swój charakter, zostajÄ… nierozÅ‚Ä…cznie poÅ‚Ä…czone z innymi rzeczami;

    8. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjÄ…tkiem umowy o prenumeratÄ™;

    9. zawartej w drodze aukcji publicznej;

    10. o Å›wiadczenie usÅ‚ug w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usÅ‚ug zwiÄ…zanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzieÅ„ lub okres Å›wiadczenia usÅ‚ugi;

 

§ 7. Skutki odstÄ…pienia od umowy​

  1. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli Treść cyfrowa lub Usługa cyfrowa są dostarczane w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej z umową jest nieistotny.

  2. Sprzedawca może żądać zwrotu noÅ›nika materialnego, na którym dostarczyÅ‚ Treść cyfrowÄ…, w terminie 14 dni od dnia otrzymania oÅ›wiadczenia Konsumenta o odstÄ…pieniu od umowy. Konsument zwraca noÅ›nik niezwÅ‚ocznie i na koszt SprzedajÄ…cego.

  3. Sprzedawca jest zobowiÄ…zany do zwrotu ceny jedynie w części odpowiadajÄ…cej TreÅ›ci lub UsÅ‚udze cyfrowej niezgodnej z umowÄ… oraz TreÅ›ci cyfrowej lub UsÅ‚udze cyfrowej, których obowiÄ…zek dostarczenia odpadÅ‚ wskutek odstÄ…pienia od umowy.

 

§ 8. Reklamacja

  1. Reklamację z tytułu wady Towaru albo niezgodności Towaru z zawartą Umową sprzedaży na odległość można złożyć:​

    1. w formie pisemnej na adres siedziby SprzedajÄ…cego lub poprzez e-mail na adres biuro@gamstudio.pl.

  2. W zgÅ‚oszeniu należy okreÅ›lić wadÄ™, jakÄ… zdaniem KupujÄ…cego Towar, UsÅ‚uga cyfrowa lub Treść cyfrowa posiada, żądania wobec SprzedajÄ…cego oraz jeżeli jest to możliwe – udokumentować rzeczonÄ… wadÄ™ oraz przedstawić dowód zakupu Towaru w Sklepie Internetowym. Sprzedawca obowiÄ…zany jest udzielić odpowiedzi na reklamacjÄ™ w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli nie udzieliÅ‚ odpowiedzi w ww terminie uważa siÄ™, że uznaÅ‚ reklamacjÄ™. Odpowiedź na reklamacjÄ™ Sprzedawca przekazuje KupujÄ…cemu poprzez e-mail na adres podany przy zamówieniu.

  3. Dostarczanie Konsumentowi lub PrzedsiÄ™biorcy indywidualnemu TreÅ›ci cyfrowej lub UsÅ‚ugi cyfrowej odbywa siÄ™ na zasadach, które wynikajÄ… z ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta.

    1. Treść cyfrowÄ… uważa siÄ™ za dostarczonÄ… w chwili, gdy Treść cyfrowa lub Å›rodek, który pozwala na uzyskanie dostÄ™pu do TreÅ›ci cyfrowej lub pobranie TreÅ›ci cyfrowej, zostaÅ‚y udostÄ™pnione Konsumentowi lub fizycznemu lub wirtualnemu urzÄ…dzeniu, które Konsument wybraÅ‚ samodzielnie w tym celu, lub gdy Konsument lub takie urzÄ…dzenie, uzyskali do niej dostÄ™p.

    2. UsÅ‚ugÄ™ cyfrowÄ… uważa siÄ™ za dostarczonÄ… w chwili, gdy Konsument lub fizyczne lub wirtualne urzÄ…dzenie, które Konsument wybraÅ‚ samodzielnie w tym celu, uzyskali do niej dostÄ™p.

    3. Sprzedawca doprowadza Treść cyfrowÄ… lub UsÅ‚ugÄ™ cyfrowÄ… do zgodnoÅ›ci z umowÄ… w terminie 21 dni od chwili, w której Sprzedawca zostaÅ‚ poinformowany przez Konsumenta o braku zgodnoÅ›ci z umowÄ…, i bez nadmiernych niedogodnoÅ›ci dla Konsumenta, uwzglÄ™dniajÄ…c ich charakter oraz cel, w jakim sÄ… wykorzystywane. Koszty doprowadzenia TreÅ›ci cyfrowej lub UsÅ‚ugi cyfrowej do zgodnoÅ›ci z UmowÄ… ponosi SprzedajÄ…cy.

 

§ 9. WÅ‚asność intelektualna

  1. Klient oÅ›wiadcza, że nie przysÅ‚ugujÄ… mu jakiekolwiek prawa, w tym prawa autorskie bÄ…dź pokrewne, poza uprawnieniem do korzystania z Sklepu Internetowego w sposób okreÅ›lony w Regulaminie. Klient nie jest uprawniony do jakiegokolwiek utrwalania, zwielokrotniania, udostÄ™pniania, upubliczniania bÄ…dź rozpowszechniania treÅ›ci, chyba, że takie uprawnienie wynika z przepisów prawa lub Regulaminu.

  2. Klient nie jest uprawniony do jakiejkolwiek ingerencji w treÅ›ci, w szczególnoÅ›ci nie jest uprawniony do ingerowania w treść, strukturÄ™, formÄ™, grafikÄ™, mechanizm dziaÅ‚ania, ani inne elementy Sklepu Internetowego.

​

§ 12. Postanowienia koÅ„cowe

  1. Niniejsze Warunki korzystania obowiÄ…zujÄ… od dnia 2023.04.13.

  2. W razie zmiany lub unieważnienia któregokolwiek z postanowieÅ„ niniejszego Regulaminu decyzjÄ… kompetentnego organu lub sÄ…du, pozostaÅ‚e jego postanowienia pozostajÄ… w mocy i wiążą SprzedawcÄ™ oraz Klienta.

  3. Sprzedawca zastrzega prawo zmiany niniejszego regulaminu. Wszelkie umowy zawarte przed dniem wejÅ›cia w życie nowego regulaminu, realizowane sÄ… na podstawie regulaminu, który obowiÄ…zywaÅ‚ w dniu zawarcia umowy.

  4. Prawem wÅ‚aÅ›ciwym dla rozstrzygania wszelkich sporów zwiÄ…zanych z Regulaminem jest prawo polskie. Spory te bÄ™dÄ… rozstrzygane przez wÅ‚aÅ›ciwy miejscowo sÄ…d powszechny. Klient bÄ™dÄ…cy Konsumentem może również skorzystać z pozasÄ…dowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeÅ„. Wszelkie informacje dotyczÄ…ce pozasÄ…dowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeÅ„ można uzyskać na stronie internetowej UrzÄ™du Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: www.uokik.gov.pl. JednoczeÅ›nie informujemy, że wskazane postÄ™powania majÄ… charakter dobrowolny i obie strony muszÄ… wyrazić na nie zgodÄ™.

  5. Na podstawie RozporzÄ…dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. informujemy, iż pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostÄ™pna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiÄ™dzy konsumentami i przedsiÄ™biorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi stronÄ™ internetowÄ… z punktem kompleksowej obsÅ‚ugi dla konsumentów i przedsiÄ™biorców dążących do pozasÄ…dowego rozstrzygniÄ™cia sporu dotyczÄ…cego zobowiÄ…zaÅ„ umownych wynikajÄ…cych z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o Å›wiadczenie usÅ‚ug.

​

​

bottom of page